همراه فارما

فروش انواع ویتامین و کپسول مولتی دیلی

معرفی کپسول مولتی دیلی و اثرات مهم آن بر بدن

فروش انواع ویتامین و کپسول مولتی دیلی

معرفی قرص مولتی دیلی

یکی از بهترین مکمل های دارویی قرص مولتی دیلی می باشد. افرادی که دچار کمبود مواد معدنی و انواع ویتامین ها هستند باید به صورت روزانه این قرص را مصرف کنند تا بتوانند به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن خود کمک کنند. این مکمل دارویی می تواند انتخاب خوبی برای بسیاری از افراد باشد.
خانم هایی که قصد باردار شدن دارند، می توانند از مولتی دیلی به صورت روزانه و با مشورت پزشک مصرف کنند تا ویتامین های مورد نظر به آن ها برسد. همچنین بسیاری از افراد برای لاغر شدن، رژیم غذایی سختی می گیرند. رژیم های غذایی می تواند باعث کمبود مواد معدنی و ویتامین ها برای بدن شود. کمبود این مواد می تواند با کپسول مولتی دیلی جبران شود.

قرص مولتی دیلی چیست؟

همانطور که بیان کردیم قرص multi daily از مهم ترین و تاثیرگذار ترین مکمل های دارویی می باشد که شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. مولتی ویتامین مولتی دیلی همانطور که از نامش پیداست باید روزانه مصرف شود تا اثرگذاری مناسبی داشته باشد.
این قرص به دلیل مواد سازنده ای که دارد می تواند افراد را از مشکلات و بیماری های مربوط به کمبود آن ها در امان نگه دارد.

فروش انواع ویتامین ها و قرص مولتی دیلی

مزایای قرص مولتی دیلی

این قرص به دلیل ویژگی ها و مزایای بیشماری که دارد، توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. از مهم ترین مزایای این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    • سیستم ایمنی با استفاده از مولتی دیلی به میزان زیادی تقویت می شود.
    • افرادی که انرژی کافی برای فعالیت های روزانه ندارند می توانند از این قرص استفاده کنند.
    • به وسیله ی مولتی دیلی می توان سلامت قلب، عروق و به طور کلی سلامت عمومی بدن را به وجود آورد.
    • با استفاده از قرص مولتی دیلی افراد دیگر دچار کم خونی نمی شوند و افرادی که کم خونی دارند نیز با استفاده از آن، مشکلاتشان حل می شود.
    • سلامت استخوان ها و دندان ها به وسیله ی این کپسول و قرص تامین می شود.
    • یکی از مهم ترین مزیت های این قرص، دوز مناسب آن برای مصرف روزانه می باشد.
    • این دارو فاقد هرگونه رنگ، مخمر، طعم دهنده و … می باشد.
مولتی-دیلی

اثرات مهم قرص مولتی دیلی

قرص مولتی دیلی شامل موادی است که برای بدن بسیار ضروری و حیاتی می باشد به همین سبب افراد بنا به دلایل مختلف از آن استفاده می کنند. با توجه به مواد این قرص ، مولتی دیلی می تواند اثرات مثبت زیادی روی بدن بگذارد. از مهم ترین این اثرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویتامین c

 یکی از مواد موثر و مهم در قرص مولتی دیلی، ویتامین c می باشد. این ویتامین می تواند به خوبی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود. به همین سبب فرد در برابر انواع بیماری ها مانند سرماخوردگی مقاوم می شود. علاوه بر آن این ویتامین برای حفظ سلامت دندان و استخوان نیز بسیار مفید است. به واسطه ی وجود این ویتامین زخم ها نیز با سرعت بیشتری ترمیم می شوند. زمانی که افراد این قرص را می خورند، ویتامین c مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین می کنند.

ویتامین a

یکی دیگر از مواد اولیه ی مهم در ساخت مولتی دیلی، ویتامین آ می باشد. این ویتامین برای تقویت بینایی، عملکرد بهتر قلب و عروق بسیار موثر است. اگر این ویتامین به میزان کافی به بدن نرسد، مشکلاتی مانند کم بینایی را برای افراد به وجود می آورد.

درمان کم خونی

ماده ی معدنی آهن در قرص مولتی دیلی به وفور یافت می شود به همین سبب این قرص می تواند به درمان کم خونی کمک کند. با وجود آهن، گلبول های قرمز بیشتر تولید می شوند و عمل خون سازی بهتر انجام می شود.
علاوه بر آهن، ویتامین b12 که در قرص مولتی دیلی موجود است می تواند عامل مهمی در خونسازی بدن باشد. افرادی که از ناراحتی معده رنج می برند ممکن است با کمبود ویتامین ب 12 روبرو باشند.

سلامت مو

یکی از اثرات مهم این قرص، ایجاد سلامت پوست و مو می باشد. زیرا این ماده، دارای زینک می باشد و می تواند اثر مثبتی روی بهبود پوست، مو و ناخن داشته باشد. افراد زیادی به دلیل موثر بودن این قرص در سلامت مو، از آن استفاده می کنند. همچنین افرادی که پوست تیره و دارای لک دارند می توانند از این قرص استفاده کنند.
استفاده ی برخی از مولتی ویتامین ها ممکن است در ابتدا باعث ریزش مو شود. زیرا خونرسانی به پوست سر درست انجام می شود و فولیکول ها قوی می شوند. این عمل باعث ریزش مو می شود. اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا مو افراد دوباره و با شادابی و سلامتی بیشتر رشد خواهد کرد.

مولتی-دیلی
نکات مهم در مورد مصرف مولتی دیلی

برای مصرف و استفاده از این قرص و کپسول حتما باید موارد و نکات بسیاری را در نظر بگیرید تا با مشکلات جدی روبرو نشوید. از مهم ترین این نکات در مورد مصرف این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

    • مکمل ها و مولتی ویتامین ها از نیاز های اصلی بدن به حساب می آیند. اما به هر حال استفاده از هر قرص و کپسولی بهتر است با مشورت پزشک انجام شود.
    • یکی از مواد سازنده ی این قرص، آهن می باشد. مصرف این قرص بیشتر از حد مجاز ممکن است برای کودکان و حتی بزرگسالان مشکلاتی ایجاد کند. مثلا مصرف آهن زیاد باعث مسمومیت می شود.
    • خانم های شیرده و باردار حتما با مشورت پزشک از این قرص ها استفاده کنند.
    •  برای اثر بخشی بیشتر هر دارو، باید مصرف آن در ساعت مشخص و به صورت منظم باشد. مولتی دیلی را نیز حتما همیشه به موقع و در زمان مشخصی مصرف کنید.
    • افرادی که احساس کمبود ویتامین دارند می توانند با مشورت پزشک این قرص را مصرف کنند.
    • این دارو عارضه ی خاصی ندارد اما ممکن است برخی از افراد به آن حساسیت یا آلرژی داشته باشند. اگر شما بعد از مصرف آن نشانه هایی از گلو درد، تورم در زبان و لب و … را مشاهده کردید، حتما به پزشک مراجعه کنید.
    •  بهتر است این قرص را با یکی از وعده های غذایی مصرف کنید. روزانه یک عدد از آن کافی می باشد.
خرید قرص و کپسول مولتی دیلی

عوارض کپسول مولتی دیلی

این قرص اگر با تجویز پزشک و به میزان مناسب استفاده شود، هیچ عارضه ای ندارد و افراد می توانند با خیال آسوده از آن استفاده کنند. اما اگر افراد بدون مشورت با پزشک و به میزان بیشتری از این قرص مصرف کنند، ممکن است با مشکلاتی مانند بی خوابی، سردرد، مشکلات گوارشی، حساسیت و … روبرو شوند.

اصولا این قرص ها به صورت دوره ای و روزانه تنها یک عدد تجویز می شوند. اگر شما تعداد دوره های بیشتری با تعداد بیشتری در روز از قرص مولتی دیلی مصرف کنید ممکن است با مشکلات بالا روبرو شوید.

این قرص را نباید با سایر مکمل های ویتامین دار دیگر مصرف کرد زیرا ممکن است باعث تداخل دارویی شود و شما را با مشکل مواجه کند.

بهترین زمان برای خوردن آن صبح ها با وعده ی صبحانه ، شب قبل از خواب با وعده ی شام می باشد. البته زمان خوردن آن زیاد تفاوت ندارد اما مهم است که آن را هر روز در ساعت مشخصی بخورید تا اثر آن بیشتر شود.

نوشته‌های مشابه

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه