همراه فارما

بهترین مکمل چربی سوز بانوان

معرفی بهترین و قوی ترین قرص لاغری چربی سوز

بهترین مکمل چربی سوز بانوان

بهتر است بدانید که قرص‌های چربی سوز، در اغلب موارد نوعی مکمل بدنسازی هستند که از چندین بعد روی بدن تاثیر می‌گذارند. یکی از مهم‌ترین اثراتی که مصرف قوی ترین قرص لاغری چربی سوز بر بدن دارد، کاهش اشتها است. هر چند این قرص‌ها انواع مختلفی دارند، اما هدف همه آن‌ها کنترل اشتها و کاهش وزن است. قرص چربی‌سوز شکم-پهلو با کنترل اشتها، مانع از زیاده‌روی در خورد و خوراک می‌شود، با این حال، همچنان فرد غذای کافی دریافت می‌کند. جالب است بدانید که برخی از این مکمل‌ها به فرآیند متابولیسم بدن کمک می‌کنند.

قرص‌های چربی‌سوز شکم-پهلو به طور معمول حاوی ال کارنیتین و کافئین هستند، بنابراین، سوخت و ساز بدن را بالا برده و در کنار یک رژیم غذایی متناسب، وزن فرد را به سرعت کاهش می‌دهند. همچنین از آنجایی که، گرمازایی و افزایش سوخت در بدن روش خوبی برای کاهش چربی‌های اطراف پهلو است، در نتیجه، برخی از مکمل‌های بدنسازی با همین روش به حذف چربی‌های اضافه بدن می‌پردازند.

بهترین قرص چربی سوز قوی در داروخانه

قوی ترین قرص لاغری چربی سوز در داروخانه

 

مسلماً اغلب افراد علاقمند به داشتن اندامی مناسب و خوش فرم هستند به خصوص افرادی که دارای اضافه وزن بوده و دوست دارند به اندام ایده آل خود دست یابند. بسیاری از افراد فعال در این حوزه، یکی از راه‌های موثر بر کاهش وزن را مصرف قرص چربی سوز قوی که در داروخانه‌ها و تحت نظارت پزشک داروخانه به فروش می‎رسند گزینه‌ای ایده آل برای تناسب اندام می‌دانند که البته باید در کنار ورزش و رژیم غذایی، مصرف شوند. البته این مساله مهم است که قوی ترین قرص لاغری چربی سوز خریداری شده، اصل بوده و کیفیتی بالا داشته باشد تا بتواند تاثیر خوبی بر چربی سوزی و لاغری داشته باشد.

مزایای مصرف قرص چربی سوز چیست؟

با توجه به اینکه تنوع قرص‌های لاغری موجود در بازار نسبتاً زیاد است، ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که بهترین قرص لاغری خیلی قوی بدون عوارض چگونه می‌تواند بر لاغری و تناسب اندام تاثیرگذار باشد. در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که این قرص‌ها نقش زیادی در جلوگیری از جذب شدن چربی توسط روده و بر روی سیستم گوارش بدن دارند. از این رو، بسیار حائز اهمیت است که این قرص‌ها استاندارد بوده و تاییدیه لازم را برای مصرف را داشته باشند. در واقع این امر سبب می‌شود تا افراد با تهیه و مصرف قرص‌های‌ چربی سوزی که اصطلاحاً به عنوان قویترین قرص چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز شناخته می‌شوند،  با هیچ گونه عوارض جدی و خطرناکی مواجه نشوند.

مزایای مصرف قرص چربی سوز چیست؟

علاوه بر این، شایان ذکر است که قرص لاغری خیلی قوی خارجی، از بهترین مکمل‌های لاغری تهیه شده‌ است و در حقیقت قوی ترین قرص لاغری چربی سوز باید کاملاً ایمن بوده و سبب از بین رفتن سلامتی افراد نشود. بنابراین ضروری است تا پیش از تهیه این نوع قرص‌های لاغری حتما ترکیبات هر قرص را بررسی کرده و با تایید دکتر متخصص از قرص در کنار ورزش استفاده کنید. در ادامه این بخش به مهم‌ترین مزایای استفاده از این مکمل‌های چربی سوز می‌پردازیم.

  1. قرص چربی سوز به تنظیم شدن غدد تیروئید کمک می‌کند.
  2. مصرف قرص‎های چربی سوز سبب مسدود شدن ترشح هورمون کورتیزول می‌شود.
  3. استفاده از قرص‌های چربی سبب می‌شود تا جذب چربی در بدن قطع شود.

انواع قرص چربی سوز قوی

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، چربی‌سوزها مکمل‌های غذایی‌ هستند که طبق ادعای محققان، می‌توانند متابولیسم بدن را افزایش داده، جذب چربی را کاهش دهند و به این ترتیب فرآیند لاغری در حین فعالیت‌های ورزشی را تسریع بخشند. توجه داشته باشید که بهترین راه برای استفاده از قرص‌های چربی‌سوز، ترکیب این مکمل‌ها با رژیم غذایی سالم و فعالیت‌های ورزشی است. از این رو، خواهید توانست به روند چربی‌سوزی سرعت‌ ببخشید. لازم به ذکر است که لیست ارائه شده از بهترین قرص‌های چربی سوز در این بخش، تنها پیشنهاداتی براساس ویژگی‌های محصول و بررسی‌های انجام‌شده توسط محققان و متخصصان تغذیه است. در ادامه این بخش قوی ترین قرص لاغری چربی سوز را معرفی خواهیم کرد.

انواع قرص چربی سوز قوی

کپسول آبستاپ کارن بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو

کپسول آبستاپ کارن به صورت قوطی‌های شصت عددی تولید و به بازار عرض شده است. از آنجایی که این محصول دارای مقادیر بالایی از فیبر و عصاره چای سبز است، در نتیجه علاوه بر کنترل اشتها، یک مکمل بدنسازی-چربی‌سوز نیز به حساب می‌آید. کپسول آبستاپ کارن حاوی ترکیبات موثر برای افزایش متابولیسم بدن، اکسیداسیون چربی‌ها و کاهش کسترول مفید است. نحوه مصرف این قرص، روزانه ۳ عدد به همراه غذا است.

کپسول فت برنر اونسن، قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو گیاهی

کپسول فت برنر اونسن، به عنوان بهترین قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو در بین ورزشکاران و فعالان این حوزه شناخته می‌شود. عصاره درخت چای سبز و کافئین از جمله ترکیبات موجود در این مکمل به شمار می‌آیند. استفاده از این قرص‌ها سبب افزایش متابولیسم بدن شده و به این ترتیب موجب کاهش چربی‌های بدن و در نتیجه لاغری می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های مثبت حاصل از مصرف این قرص‌ها، می‌توان به تاثیر آن بر لاغری و همچنین کاهش اشتها اشاره کرد. این قوی ترین قرص لاغری چربی سوز را باید روزانه ۲ عدد، قبل از ناهار و ۲ عدد قبل از شام همراه با آب فراوان استفاده کنید.

کپسول فت فری ۶ فانتوم نوتریشن

عصاره چای سبز، عصاره فلفل قرمز، عصاره دانه قهوه سبز، ال کارنیتن و کافئین از جمله، ترکیبات اختصاصی موجود در کپسول فت فری ۶ فانتوم نوتریشن به شمار می‌آیند. کلیه ترکیبات موجود در این کپسول از طریق افزایش متابولیسم، سبب کاهش چربی‌های اضافی بدن می‌شوند. نحوه مصرف این قرص‌ها، روزانه ۲ عدد، یک عدد بعد از صبحانه و یک عدد بعد از عصرانه باید باشد.

کپسول ترمو اسلیم آمیتیس شرکت نیک دارو

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو کپسول ترمو اسلیم آمیتیس شرکت نیک دارو، حاوی ترکیبات گیاهی مرغوب بوده و باعث افزایش متابولیسم در بدن می‌شود. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دنبال مکمل گیاهی هستند، مکمل ترمو اسلیم آمیتیس می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. نحوه مصرف این مکمل لاغری به صورت، روزانه ۲ عدد است. علاوه بر این، بهتر است بدانید که این محصول حاوی، نیاسین، عصاره برگ درخت مورینگا، عصاره برگ درخت کاری، زردچوبه، کافئین، گارسینیا کامبوجیا و عصاره فلفل است. علاوه بر این، چنانچه از داروهایی مثل وارفارین یا داروهای کاهنده قند خون استفاده می‌کنید، بهتر است پیش از مصرف این قوی ترین قرص لاغری چربی سوز با پزشک خود مشورت کنید.

قوی ترین مکمل چربی سوز

مکمل Leanbean، قرص چربی سوز مناسب برای خانمها

مکمل Leanbean به‌طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای منحصر به ‌فرد بانوان طراحی و به بازار عرضه شده است. این مکمل توانسته بهترین گزینه برای بهبود لاغری بانوان باشد. تمرکز این محصول بیش‌تر بر روی کاهش اشتها و تعادل هورمونی بوده که در حقیقت دو عاملی اصلی در افزایش وزن بانوان به حساب می‌آیند. مکمل چربی سوزی Leanbean حاوی، گلوکومانان، زردچوبه، ویتامین B6 و B12، کروم پیکولینات و عصاره دانه قهوه سبز است.

Instant Knockout، بهترین قرص چربی سوز آمریکایی برای ورزشکاران

یکی از بهترین مکمل‌های چربی‌سوز که به طور اختصاصی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به تناسب اندام طراحی و به بازار عرضه شده است، Instant Knockout است. این محصول، نه ‌تنها فرآیند کاهش وزن را تسریع می‌کند، بلکه با بهبود عملکرد بدن فرد، می‌تواند سطح انرژی و وضعیت عضلانی‌ وی را نیز تقویت کند. این چربی‌سوز از ترکیباتی شامل، عصاره چای سبز، دانه‌های فلفل کاین، گلوکومانان، کافئین و ویتامین B6 و B12 است.

قرص چربی سوز گیاهی

بهترین قرص چربی سوز برای مردان

قرص Capsiplex Burn به‌طور خاص برای مردان طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است و روی چربی‌سوزی از طریق فرآیندی تحت عنوان ترموژنز یا Thermogenesis تمرکز دارد. این قوی ترین قرص لاغری چربی سوز از ترکیب منحصر به ‌فردی مانند، کپسایسین، کافئین، جنسینگ و عصاره فلفل سیاه تشکیل شده است و به این ترتیب، سبب کاهش وزن و بهبود عملکرد تمرینات ورزشی در آقاقیان می‌شود. مواد تشکیل‌دهنده این مکمل عبارت‌اند از: 100 میلی‌گرم کپسیمکس، 200 میلی‌گرم کافئین، 250 میلی‌گرم اینواسلیم، 150 میلی‌گرم ید، 170 میلی‌گرم کروم، 4.5 میلی‌گرم عصاره قهوه، 800 میلی‌گرم ال-تیروزین، 20 میلی‌گرم عصاره فلفل سیاه و در نهایت ویتامین‌های B3 ،B6 و B12 است.  

قرص یوهیمبین، قویترین قرص چربی سوز خانگی

قرص لاغری یوهیمبین، یک محصول گیاهی خاص و فوق‌ العاده با اثرات چربی سوزی بسیار قوی است که در اغلب قرص‌های لاغری شرکتی از این گیاه استفاده می‌کنند. این گیاه خاص با تاثیر بر سیستم عصبی بر روند هضم غذا، ضربان قلب و تعداد تنفس افراد اثر خواهد گذاشت. شایان ذکر است که قرص‌های لاغری خانگی زمانی موثر هستند که در کنار رژیم‌های غذایی برای کاهش وزن و البته ورزش منظم و مرتب استفاده شوند. علاوه بر این، افراد برای دست‌یابی به بیشترین فواید مکمل چربی سوزی یوهیمبین، باید به ازای هر کیلوگرم از وزن خود حدود 0.2 گرم از این گیاه را استفاده کنند. به این صورت که اگر 75 کیلوگرم وزن دارید، باید حدود 15 گرم از این گیاه را به صورت روزانه مصرف کنید.

قرص لاغری خیلی قوی خارجی

در واقع در این حالت است که مصرف یوهیمبین، به طور موثری بر روند کاهش وزن اثر خواهد گذاشت. همچنین لازم به ذکر است که یوهیمبین از عملکرد گیرنده آلفا جلوگیری کرده و این موضوع باعث کاهش تولید نور اپی نفرین می‌شود. در این زمان، آزادسازی اسیدهای چرب افزایش سافته و به این ترتیب وزن فرد کاهش خواهد یافت.

نوشته‌های مشابه

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه